Spot sponsorski

Spot sponsorski to bardzo efektywna i skuteczna forma promocji. Krótki, 8-sekundowy film emitowany jest bezpośrednio przed lub po serialu, programie czy filmie. Daje to szansę dotarcia do bardzo dużej grupy odbiorców. Przede wszystkim dzięki temu firmy i producenci mogą przypomnieć o swojej marce lub wypromować nowy produkt. Bycie sponsorem rzutuje również na wizerunek firmy i dodaje prestiżu. Jednak żeby tak było spot musi być wysokiej jakości, ciekawy i przyciągać uwagę widza.

Produkcja spotów sponsorskich nie jest taka łatwa. Wymaga ogromnej kreatywności i dokładnego zaplanowania. Oprócz tego trzeba dostosować się do wielu wytycznych i zasad. Pierwszą z nich jest ograniczenie czasowe. Spot sponsorski może trwać 8 sekund. Z jednej strony może dawać to złudne przekonanie, że przez to produkcja jest szybsza i łatwiejsza. Jednak jest zupełnie inaczej. W ciągu zaledwie kilku sekund trzeba zadziałać na widza obrazem i dźwiękiem. I zrobić to w taki sposób żeby zostać zauważonym i zapaść w pamięć. Nasza praca nad spotem w studio Simple Frame zaczyna się od napisania szczegółowego scenariusza. Kolejno dobieramy techniki i odpowiednie efekty.

Trzeba jednak pamiętać o drugim, ważnym ograniczeniu. Spot sponsorski może zawierać jedynie konkretne słowa i zwroty, nie ma swobody w ich tworzeniu. To sprawia, że tym bardziej trzeba skupić się na przekazie za pomocą obrazu. Wszystkie spoty, które stworzyliśmy w Simple Frame są najwyższej jakości i bardzo ciekawej kreacji. To przekłada się na zadowolenie naszych klientów i zachwyt odbiorców.

Polecane dla Ciebie

O autorze: Admin